طراحی سایت نمایشگاهی 

اهمیت طراحی سایت نمایشگاهی را شاید کمتر بدانید و یا شاید کمتر سایتی را دیده باشید که با ظاهر و پوسته‌ای زیبا فقط مختص به برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها باشد. اما بگذارید با این جمله شروع کنیم: اگر صاحب کسب و کاری هستید و هنوز سایتی ندارید و فعالیت خود را در فضای مجازی و آنلاین آغاز نکرده‌اید، به زودی زود از چرخه رقبای‌تان و بازاریابی آنلاین حذف خواهید شد و کم‌کم نیز در چرخه ارتباطات خود کمرنگ خواهید شد زیرا فضای آنلاین امروزه در هر بخشی و در هر کسب و کاری حرف اول را می‌زند. اگر مدیریت اجرایی نمایشگاه‌ها، مدیر شرکت، مدیر داخلی و یا هنرمندی هستید که در عرصه‌های مختلف نمایشگاه برگزار می‌کنید، این مقاله برای شماست تا به اهمیت وب سایت نمایشگاهی پی ببرید و دست به کار سفارش طراحی سایت نمایشگاهی شوید تا خود را بهتر در عرصه جهانی معرفی کنید.


3 مرحله اصلی و مهم برای شروع طراحی سایت نمایشگاهی

سایت شما آماده است و می‌توانید بازاریابی و تبلیغات خود را شروع کنید.

تولید محتوا را آغاز کنید و عکس و متن خود را به سایت اضافه کنید. این مرحله را می‌توانید از متخصصان تولید محتوا کمک بگیرید تا با تکنیک سئو این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

در ابتدا با یک مشاوره تخصصی و حرفه‌ای تلفنی، سایت خود را سفارش دهید


مزایای مهم طراحی سایت نمایشگاهی و تاثیر آن بر کسب و کار شما


اهداف مهم نمایشگاه‌ها عبارت است از: آشنایی صاحبان مشاغل مختلف با جدیدترین دستاوردهای حوزه‌های مرتبط، نمایش محصولات و ابداعات جدید، عرضه فناوری‌ها و محصولات جدید به مشتریان بیشتر در سطح کشور و جهان به منظور بازارسازی‌های آنلاین و ایجاد تعامل بهتر و شبکه‌های ارتباطی گسترده‌تر در کسب و کار. اما تمامی این اهداف در بستر نمایشگاه‌های موقتی فقط در مدت زمان محدودی می‌توانند به فعالیت بپردازند به همین دلیل فضای آنلاین و طراحی سایت نمایشگاهی، بستر بسیار مناسبی را برای تثبیت همکاری و تعاملات کاری مناسب و بازرایابی‌های آنلاین به صورت 24 ساعته بدون مشکل مکان و زمان برای شما فراهم می‌کند. چه به عنوان صاحب یک شرکت تولیدی و چه به عنوان مدیر برگزاری نمایشگاه‌های مختلف باید بدانید که داشتن وب سایت‌های جداگانه‌ای که فقط مختص به نمایشگاه باشد اعتبار کار شما را چندیدن برابر کرده و مسیرهای کاری جدیدی را پیش روی شما باز می‌کند. اگر از تکنیک بهینه سازی سایت یا سئو نیز برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنید و رتبه وب سایت‌تان را بالا ببرید می‌توانید روی فروش محصولات نیز از طریق سایت حساب باز کنید و افق‌های جدید از فروش آنلاین را برای کسب و کار خود باز کنید.



معرفی امکانات کامل سایت نمایشگاهی

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات سایت نمایشگاهی را بررسی می‌کنیم:

معرفی کامل خدمات سایت، نمایشگاه‌ها، پروژه‌های کاری، سوابق و اهداف

درج هزینه‌های نمایشگاهی مانند اجاره غرفه و امکانات نمایشگاهی در سایت

امکان پرداخت‌های آنلاین برای خرید و فروش آنلاین

پشتیبانی قوی و حرفه‌ای از سایت و کاربران

امنیت بالای سایت برای تمامی کاربران، خریداران و فروشندگان 

بهینه سازی و سئو سایت نمایشگاهی 

مدیریت صفحات وب سایت نمایشگاهی

عضویت کاربران در سایت

آمارگیری دقیق و هوشمند از سایت و بازدید سایت

عضویت و ثبت پیشرفته با امکانات کامل‌تر برای کاربران 

چند زبانه بودن سایت برای معاملات بین‌الملل

طراحی تقویم نمایشگاه با درج تاریخ دقیق برگزاری آن‌ها


تاثیر طراحی سایت نمایشگاهی روی کسب و کار شما


اولین تاثیر طراحی سایت نمایشگاهی روی مشتریان و مخاطبان شماست. هرچه شما به عنوان مدیر یک شرکت و یا مسئول برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها تمامی فعالیت‌های خود را در قالب یک سایت مرتبط در فضای آنلاین قرار دهید، مشتریان شما حس اعتماد بهتری نسبت به خدمات شما پیدا می‌کنند و این را مزیتی بزرگ و ارزشمند برای کسب و کار شما می‌دانند.

دومین تاثیر مهم آن این است که اگر سایت خود را بر از طراحی بهینه سازی کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل به رتبه اول برسانید می‌توانید در کنار کارهای خدماتی و اطلاع رسانی سایت نمایشگاهی خود، کار فروش آنلاین محصولات و یا دستاوردهای خود را شروع کنید. فروش آنلاین پیشرفتی عظیم در کسب و کار شما محسوب شده و باعث می‌شود افق‌های جدیدی برای بزرگ‌تر شدن و ارائه خدماتتان پیش روی شما باز شود.


تائیر سئو روی موفقیت طراحی سایت نمایشگاهی



نه تنها برای طراحی سایت نمایشگاهی، برای هر وب سایت فعالی که دارید، تکنیک سئو و یا بهینه سازی سایت بهترین و مهم‌ترین کاری است که می‌توانید برای بهتر دیده شدن وب سایت خود برای کاربران در موتورهای جستجو مانند گوگل انجام دهید.

فرض کنید درباره یک رویداد خاص و یا زمان یک نمایشگاه خاص، مخاطبان به جستجوی اطلاعات تکمیلی درباره محصولات خاص نمایشگاه‌ها می‌پردازند. اگر شما در سایت خود از تکنیک سئو استفاده کرده باشید، سایت شما در صفحه اول گوگل و همچنین در رتبه‌های بالاتر به کاربران و مخاطبان نمایش داده می‌شود تا کلیک کنند. این مبحث زمانی که شما فروش آنلاین نیز داشته باشید بیشتر مهم جلوه می‌کند زیرا باعث  فروش بیشتر محصولات شما خواهد شد. پس سئو را جدی بگیرید و یا آن را به دست سئوکاران حرفه‌ای بسپارید.


هزینه طراحی سایت نمایشگاهی


هزینه طراحی سایت بسته به اینکه نوع کسب و کار شما چیست و شما چه امکانات و ویژگی‌هایی را از شرکت طراحی سایت خود برای سایت‌تان درخواست می‌کنید بستگی دارد. 

اگر سایت نمایشگاهی شما صرفا جنبه آگاهی رسانی دارد می‌توانید از سایت سازها مانند وردپرس در طراحی سایت استفاده کنید که هزینه کمتری هم برای شما دارد. اما اگر قصد دارید در سایت خود درگاه فروش آنلاین داشته باشید و همچنین مخاطبان شما بتوانند در سایت شما عضو شوند و تعامل داشته داشته باشند باید از برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید که به نسبت حالت اول هزینه بیشتری دارد.

پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از بهترین روش‌های طراحی سایت و هزینه دقیق طراحی آن‌ها با تیم مشاوره طراحی سایت وب تیار تماس بگیرید. قوی آغاز کنید!