طراحی سایت هنری

پلی بین هنر و شناخت زیبایی‌ها !

طراحی سایت هنری چیست؟

هنر بیان‌گر زیبایی‌های ذهن یک هنرمند در قالب‌های گوناگونی مانند نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، تصویرگری، چوب و... است. امروزه هنر و زیبایی‌های هنر در بین همه مردم جا افتاده است. به نوعی که اکثر مردم از طرفدار هنر و هنرمندان هستند و در موضوعات مورد علاقه‌شان دوست دارند که هنرمندان را دنبال کنند و آثارشان را ببینند و تحسین کنند.

به لطف فضای آنلاین، طراحی سایت‌ و فضای مجازی، هنرمندان به راحتی می‌توانند آثار هنری خود را در معرض دید تعداد بیشتری از علاقمندان قرار دهند بدون آنکه دغدغه برگزاری نمایشگاه را با محدودیت‌های زمانی و مکانی داشته باشند.

طراحی سایت هنری این بستر را برای تمامی هنرمندان ایجاد می‌کند تا بتوانند با استفاده از امکانات و ویژگی‌هایی که طراح سایت هنری در اختیارشان قرار می‌دهد نوع جدید از درخشش هنر و خلاقیت‍شان را نشان دهند و همچنین می‌توانند کار آموزش را به تمامی علاقمندان شروع کنند و تا حوزه کاری و هنری‌شان روز به روز بزرگ‌تر شود.

مهم نیست هنرمند تازه کاری هستید یا هنرمند قدمت‌دار باتجربه، داشتن یک وب سایت هنری برای شما پل ارتباطی قوی شما با تمام مردم است که بتوانید هنر خود را به نمایش بگذارید تا همه از زیبایی آن لذت ببرند.

طراح وب سایت هنری، ترکیبی از دانش و تخصص برنامه نویسی و دیجیتال را به همراه هنر به کار می‌گیرد تا بهترین شما را به نمایش بگذارد و باعث شود آثارتان نیز به بهترین شکل ممکن در سطح کشور و جهان دیده شود!

اگر هنرمند هستید و وب سایت هنری اختصاصی خود را ندارید، این مقاله برای شماست. همراه ما باشید و با ما تماس بگیرید.



طراحی سایت هنری به دو روش انجام می‌شود

روش دوم: طراحی سایت هنری با وردپرس (سیستم‌های مدیریت محتوا)

این روش، در واقع روش متداولی است که اکثر کسب و کارهای آنلاین، طراحی سایت خود را به این روش به طراح سفارش دادند. استفاده از پنل‌های مدیریتی از پیش آماده مانند وردپرس در طراحی سایت باعث می‌شود در هزینه‌ها صرفه جویی شود.

روش اول: طراحی سایت هنری با برنامه نویسی اختصاصی

در روش طراحی سایت هنری با برنامه نویسی اختصاصی کاملا با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که شما به عنوان یک هنرمند دوست داشته باشید در سایت‌تان به عنوان یک سایت هنری داشته باشد برنامه نویسی و طراحی می‌شود.

این روش از روش‌های دیگر گران‌تر اما کاملا اختصاصی و طبق سلیقه شماست!


علت طراحی سایت هنری چیست؟


یکی از مهم‌ترین مسائلی که هر هنرمندی به آن علاقه دارد این است که ارتباط خوبی با مخاطبان خود داشته باشد و بتواند در نمایش آثار هنری خود به تعداد بیشتری از علاقمندان و دوستداران موفق باشد.


با گسترش روزافزون دنیای اینترنت و دسترسی آسان به هر محتوا و هر سبک مورد علاقه‌ای، اگر به عنوان هنرمند، هنر خود را با دنیای دیجیتال و وب ادغام نکنیم، به زودی زود از یاد می‌رویم و آنطور که شایسته است نمی‌توانیم آثار خود را برای مردمی که امروزه فقط به دنیای آنلاین علاقه دارند در معرض نمایش قرار دهیم.


طراحی وب سایت هنری این اجازه را به ما می‌دهد تا هم به سلیقه مردم از دریچه دنیای تکنولوژی احترام بگذاریم و هم به هنر خود احترام بگذاریم و آن‌ها را هدفمندتر به مردم نمایش دهیم. عدم دیده شدن آثار هنری یک هنرمند که زحمت زیادی برای آن‌ها کشیده است، بدترین و تلخ‌ترین اتفاقی است که می‌تواند رخ دهد.


به طور کلی اگر به طور خلاصه بخواهیم به مهم‌ترین دلایلی که یک هنرمند حتما باید سایت هنری داشته باشد اشاره کنیم، به این صورت است:


  • نمایش دائمی آثار هنری هنرمند 
  • گسترش نام هنرمند و کمک به برندسازی
  • خرید آنلاین آثار هنری
  • مقالات آموزشی و جدیدترین اخبار حوزه هنر به علاقمندان و دنبال کنندگان



یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت یک سایت هنری، گرافیک و طراحی قالب آن است!


مهم‌ترین کاری که یک طراح سایت هنری باید انجام دهد این است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا یک سایت فوق‌العاده زیبا و هنری را طبق سلیقه شما تحویل دهد تا هر علاقمندی که از سایت شما دیدن می‌کند، از زیبایی سایت شما هم لذت ببرد و لحظات خوبی را در سایت شما سپری کند. در واقع اینطور می‌شود گفت که سایت یک هنرمند ویترین اختصاصی هنر اوست که در وهله اول برای دوستدارانش به نمایش گذاشته می‌شود.


پس یادتان باشد طراحی سایت خود را به شرکت‌هایی بسپارید که مطمئن باشید به لحاظ گرافیکی بهترین و زیباترین مدل‌ها و طرح‌ها را برای شما به کار می‌گیرند.


مثلا اگر هنر شما نقاشی‌ست، طراح وب سایت می‌تواند از نقاشی‌های شما برای طرح کلی سایت شمااستفاده کند تا بیش از پیش همه چیز برای شما اختصاصی و انحصاری شود.


تعیین اهداف طراحی سایت هنری از دید هنرمند 


1.جذب مخاطب بیشتر برای آثار هنری؟

2.صرفا نمایش آثار هنری؟

3. فقط تهیه مقالات آموزشی و اخبار حوزه هنری؟

4. صرفا قصد فروش آنلاین آثار هنری؟

5. آموزش آنلاین هنر به علاقمندان؟

6. و یا همه موارد


ویژگی های طراحی وب سایت هنری چیست؟


از آن جهت که بسیاری از هنرمندان علاقه دارند آثار هنری‌شان را در سایت خود بگذارند، در کنار این ویژگی، ویژگی‌های بسیار عالی دیگری را هم می‌توانند در وب سایت هنری خود داشته باشند که شامل موارد زیر است:

1. امکان ثبت نام برای تمام کاربران سایت


2. پنل محتوای قوی و امن


3. گالری تصاویر باکیفیت از آثار هنری و خود هنرمند


4.درج بیوگرافی کامل هنرمند و یا هنرمندان


5. بخش اخبار هنری


6.بخش نظرسنجی‌های آنلاین


7.قابلیت چند زبانه بودن وب سایت هنری


8. پنل حرفه‌ای برای کاربران سایت


9. امکان درج لینک صفحات اجتماعی در سایت


10.ایجاد دسته بندی برای انواع آثار هنری در سایت


11. قسمت نمایش آثار جدید هنرمند 


12. قسمت مقالات آموزشی و یا محتوای هنری با قابلیت دانلود


قسمت تماس با ما ( تماس با هنرمندان )                           

13. امکان دسته بندی آثار هنری هنرمند بر اساس پرفروش ترین،


 بروزترین، گران ترین و …


14.امکان برگزاری نمایشگاه آنلاین از آثار هنری هنرمند در وب سایت‌


15.فروش انلاین آثار هنری و ارسال به کل کشور و یا کل دنیا


16.فروش آنلاین وسایل هنری برای آموزش 

مهم‌ترین مزایای وب سایت هنری برای هنرمند:

1. امکان دیده شدن و شناخته شدن بیشتر شما در فضای آنلاین توسط تعداد بسیار زیادی از کاربران و علاقمندان

2.افزایش تعداد بازدید از آثار هنری هنرمند

3.افزایش تعداد طرفداران

4.افزایش فروش آثار هنری

5.کاهش هزینه‌های تبلیغات آثار هنری  

6.امکان برندسازی

7.انجام تبلیغات آثار هنری دیگر هنرمندان به صورت درآمدی جداگانه

8.امکان ایجاد درخواست همکاری برای شما برای اماکن مختلف

9.امکان علاقمندانی اسپانسرها برای کار با شما

10.امکان ایجاد بسترهای آموزش هنر توسط شما به علاقمندان در حوزه‌های مختلف هنری و خدماتی


سئو وب سایت هنری چگونه است؟


اگر هنر و آثار هنری شما در فضای رقابتی قرار داشته باشد، برای موفقیت و دیده شدن سایت خود در میان دیگر هنرمندان باید حتما به موضوع سئو و یا همان بهینه سازی سایت نیز توجه کنید.


در زمینه سئو شما به عنوان یک هنرمند حتما نیاز دارید که این خدمات را به دست متخصصین این حوزه بسپارید تا مطمئن شوید بعد از مدت زمانی مشخص، رتبه سایت شما و میزان دیده شدن شما در فضای آنلاین رو به افزایش است. البته اگر سئو کار سایت شما با روند کلی هنرتان اشنایی داشته باشد می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.


پس به صورت کلی یادتان باشد که SEO یا همان "بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر" مجموعه‌ای از تکنیک‌های تخصصی پشت صحنه است که در زمان ساخت سایت و همچنین بروزرسانی سایت برای افزایش رتبه در گوگل و دیگر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. 


هزینه طراحی سایت هنری 


احتمالا به انتهای این مقاله که رسیدید سوالات و ابهاماتی در ذهن‌تان برای طراحی سایت هنری به وجود آمده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها قیمت و هزینه طراحی سایت هنری است.


به بیان کلی هزینه طراحی سایت به عوامل بسیار زیادی که مهم‌ترین آن امکانات و ویژگی‌هایی‌ست که شما به عنوان هنرمند درخواست دارید که در سایت اختصاصی‌تان قرار بگیرید، دارد.


پیشنهاد ما به شما این است که همین الان با بخش مشاوره تخصصی وب‌تیار تماس بگیرید تا ما به شما کمک کنیم که ابهامات و سوالات‌تان برطرف شود تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خود و کسب و کار خود بگیرید.