طراحی سایت ورزشی

با طراحی سایت ورزشی، دنیای ورزش را متحول کنید!

طراحی سایت ورزشی چیست؟


در عصر امروز، اینترنت و دنیای مجازی به همه بخش‌های مهم زندگی ما وارد شده است به طوری که اگر یکی از بخش‌های مورد علاقه ما سایت اختصاصی نداشته باشد و یا در صفحات مجازی فعال نباشد، خیلی زود از دایره انتخابی ما خارج می‌شود زیرا همه ما دوست داریم که علاقمندی‌هایمان را در در قالب وب سایت و یا صفحات مجازی دنبال کنیم.

از این رو ورزش نیز که یکی از فعالیت‌های پرطرفدار محسوب می‌شود از این قاعده مستثنا نبوده و اگر وب سایت اختصاصی داشته باشد می‌تواند بخش‌های مختلف در حوزه فعالیت‌های ورزشی را گسترش داده و طرفداران بیشتری پیدا کند.

از طرف دیگر با طراحی سایت ورزشی و عضویت دوستداران در باشگاه ورزشی آنلاین، می‌توانید بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین به دوستداران خود ارائه کنید و یا حتی شاید به فکر این باشید که در کنار فعالیت‌های ورزشی خود یک فروشگاه آنلاین وسیله‌های ورزشی نیز در سایت خود افتتاح کنید.


چه نیازی به طراحی سایت ورزشی است؟


هنگامی که صحبت از طراحی سایت ورزشی می‌شود دلایل بسیار مهمی وجود دارد که نیاز به وب سایت اختصاصی را ضروری می‌کند. از مهم‌ترین دلایل می‌توان به آگاهی رساندن درباره رشته ورزشی تخصصی که کار می‌کنید اشاره کرد. بسیاری از مردم امروزه اطلاعات خود را در زمینه ورزش از اینترنت و سایت‌های ورزشی کسب می‌کنند و با رشته‌های جدید و نحوه یادگرفتن آن رشته‌ها نیز در وب سایت‌ها آشنا می‌شوند.

پس ضمن اطلاع رسانی جدیدترین اخبار و تهیه مقالات آموزشی می‌توانید افراد علاقمند را نیز جذب کرده و به عضویت باشگاه خود درآورید. شاید بگویید باشگاهی ندارید و کار آموزش را هنوز شروع نکرده‌اید. در این صورت نیز به شما می‌گوییم که ایرادی ندارد زیرا مانند بسیاری از افراد دیگر می‌توانید به صورت آنلاین زشته‌های ورزشی را آموزش دهید و درآمد داشته باشید تا در مدت زمانی مشخص بتوانید باشگاه خود را نیز افتتاح کنید.



چه رشته‌هایی باید سایت ورزشی داشته باشند؟


هر چقدر که تنوع در انواع رشته‌های ورزشی بیشتر شده است به همان اندازه طرفداران و دوستداران به ورزش نیز بیشتر شده است. شما در هر رشته‌ای از ورزش که فعالیت می‌کنید می‌توانید سایت اختصاصی خود را سفارش دهید تا شروعی قدرتمند برای گسترش حوزه فعالیت خود و همچنین حوزه کاری خود در آن رشته داشته باشید.فرقی ندارد که صاحب یک باشگاه ورزشی هستید و یا یک ورزشکار معمولی که تصمیم دارد کار خود را در زمینه آموزش تخصصی ورزش و یا حتی اخبار ورزشی تازه شروع کند. 


هدف از ساخت سایت ورزشی


اهداف طراحی سایت ورزشی به قدری زیاد است که بستگی به نوع فعالیت شما و اهداف شخصی شما دارد و اما مهم‌ترین اهداف را به می‌توان اینگونه طبقه بندی کرد:

معرفی رشته‌های ورزشی گوناگون، معرفی یک رشته ورزشی خاص، معرفی باشگاه ورزشی، معرفی تیم‌های ورزشی، معرفی بازیکنان، تشکیل باشگاه ورزشی آنلاین، آموزش ورزش به صورت آنلاین، فروش کلیپ‌های آموزشی ورزشی، تالار گفتگوی آنلاین با متخصصان و تالار پرسش و پاسخ، ثبت نام آنلاین ورزشکاران، فروش محصولات ورزشی و...


ویژگی‌ها و امکانات یک وب سایت ورزشی


1. معرفی رشته‌های ورزشی

2. معرفی باشگاه ورزشی

3. معرفی بخش‌های آموزشی رشته‌های ورزشی

4. تهیه مطالب و مقالات آموزشی معتبر

5. بخش اطلاع رسانی و اخبار رشته‌های ورزشی

6.معرفی ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای رشته‌های مختلف و رزومه کاری آن‌ها

7. گالری تصاویر ورزشکاران، باشگاه ورزشی و خدمات ورزشی

8. بخش نظرسنجی و بخش پرسش و پاسخ

9. اخبار بازی‌های زنده و اعلام نتایج

10. امکان ارسال اس ام اس‌های ورزشی و اطلاع رسانی و بیزنسی

11. بخش فروش آنلاین محصولات ورزشی

12. بخش عضویت باشگاه ورزشکاران 

13. امکان ایجاد تخفیف، خدمات و تسهیلات ویژه برای ورزشکارانی که به عضویت باشگاه آنلاین درآمده‌اند

14. بخش تماس با ما با درج ادرس دقیق و شماره تماس‌ها

15. بخش ارتباط با ما و درج لینک‌های ارتباطی در صفحات مجازی و برنامه‌های پیام رسان آنلاین

16. امکان چت و گفتگوی آنلاین

17. بخش معرفی تورهای ورزشی برای تفریح و آموزش





3 نکته مهم در طراحی سایت ورزشی

استفاده از بهترین طراحان گرافیک برای سایت ورزشی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث موفقیت وب سایت‌ها در حوزه‌های مختلف می‌شود، توجه ویژه به گرافیک سایت است. زیرا گرافیک و زیبایی سایت اولین چیزی است که کاربران و علاقمندان را به سایت شما جذب می‌کند و باعث ماندگاری ان‌ها در سایت شما می‌شود.

رعایت اصل سئو و بهینه سازی سایت در تولید محتوای سایت

اگر از تکنیک سئو برای محتوای سایت خود استفاده کنید، مطمئن خواهید شد که در بازه زمانی کوتاه سایت شما بسیار پر بازدید می‌شود.

رعایت حداکثری استاندارهای طراحی وب سایت

هرچقدر بتوانید سایتی سفارش دهید که از امکانات بهتری برخوردار باشد، کیفیت سایت شما بهتر و در نتیجه تجربه کاربران از سایت شما نیز بهتر خواهد بود.

آیا سئو سایت ورزشی لازم است؟


یکی از امتیازات ویژه برای هر وب سایتی این است که در نتایج جستجوی کاربران در گوگل در گروه سایت‌های صحفه اول نمایش داده شود. به همین منظور استفاده از تکنیک سئو و بهینه سازی سایت همیشه حرف اول را می‌زند و به عنوان یک بازاریاب قوی برای شما عمل می‌کند. اگر نگاهی سایت‌های معروف ورزشی بی‌اندازید متوجه می‌شوید که سئو چقدر ارزشمند است زیرا باعث می‌شود وارد چرخه رقابت با این سایت‌ها شوید و جایگاه خود را در رتبه بندی به دست آورید. 

بهتر است تکنیک سئو را به دست سئوکاران حرفه‌ای طراحی سایت بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای این منظور می‌توانید با تیم حرفه‌ای طراحی سایت وب تیار تماس بگیرید و مشاوره رایگان انجام دهید.

هزینه طراحی سایت ورزشی چقدر است؟


قیمت طراحی سایت ورزشی را در قدم اول خود شما تعیین می‌کنید زیرا این قیمت با ویژگی‌ها و امکاناتی که شما درخواست می‌کنید مشخص می‌شود. اگر این امکانات خاص باشند طبیعتا باید از طراحی سایت اختصاصی با برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید تا به هر لحاظ امنیت و کیفیت سایت شما تضمین شود. اما اگر دنبال امکانات خاصی نیستید می‌توان سایت شما را با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس طراحی کرد تا هزینه‌های شما کاهش بیابد.

پیشنهاد ما این است که اگر راه‌اندازی سایت ورزشی شما با اهدافی مانند آموزش آنلاین، فروش محصولات و ثبت نام آنلاین ورزشکاران انجام می‌شود، حتما پکیج طراحی سایت ورزشی اختصاصی را انتخاب کنید تا برای همیشه در ذهن شاگردان و کاربران سایت‌تان ماندگار شوید.